ORGANIZAREA A TREI SESIUNI DE INSTRUIRE A GRUPULUI DE EVALUATORI CAF, IANUARIE- FEBRUARIE 2019, MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI ADMINISTRATIEI PUBLICE
În perioada 27 ianuarie – 06 februarie 2019, SC AVANGARDE BUSINESS GROUP SRL a asigurat organizarea a trei sesiuni de instruire a grupului de evaluatori CAF, in cadrul proiectului „Consolidarea sistemelor de integritate – cea mai bună strategie de prevenire a corupției în administrația publică” – cod SIPOCA 47, alaturi de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.
Fiecare sesiune de instruire s-a desfasurat pe parcursul a 3 zile, numărul total de persoane instruite fiind de 79. Sesiunile de instruire s-au desfasurat pe Valea Prahovei.
Pentru toate cele 3 sesiuni de instruire a grupului de evaluatori CAF, pe parcursul celor două zile, SC AVANGARDE BUSINESS GROUP SRL a asigurat sala de conferința cu toate dotarile incluse. La intrarea in sala, a fost organizat un spațiu pentru recepție, pentru înregistrarea participanților si distribuirea materialelor informative. Pentru sesiunile de instruire s-au asigurat ecusoane verticale pentru participanți, suporți din plastic (călăreți) pentru persoanele de la prezidiu.
Materialele informative (gentile personalizate cu elemente de identitate vizuala) au fost preluate de către prestator si transportate la fiecare sesiune de instruire. De asemenea, au fost preluate mapele de la autoritatea contractanta si pregătite conform instrucțiunilor primite. Pentru aceste sesiuni, au fost tipărite suportul de curs si celelalte materiale suport, puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta. Au fost pregatite un numar de 79 suporturi de curs pentru cele 3 sesiune de instruire.
Pentru toate cele 3 sesiuni de instruire instruire, desfășurate pe parcursul a trei zile, AVANGARDE EVENTS a asigurat un număr 474 pauze de cafea, 1 dejun de lucru pe zi pentru cei 79 de participanţi, astfel un total de 237 pranzuri, meniul servit fiind ales de către MDRAP din meniurile propuse de către prestator, si un numar de 237 cine.Servciile de cazare au fost asigurate in camere in regim single, pentru un numar total de 237 nopti.
Alte atribuții realizate de prestator au fost:
- întocmirea listelor de prezenta, conform detaliilor primite de la autoritatea contractanta;
- comunicarea cu participanții in vederea gestionarii confirmarilor;
- asigurarea parcării gratuite pentru participanți;
- multiplicarea materialelor informative si realizarea mapelor, capsate corespunzător pe fiecare tema, asamblarea mapelor si distribuirea acestora;
- marcarea sălilor pentru localizarea cu ușurința a acestora de către participanți;
- pentru fiecare sesiune de instruire s-au realizat fotografii pe parcursul sesiunilor de informare;
- centralizarea deconturilor si realizarea formalităților de decont;
- asigurarea transportului materialelor promoționale, puse la dispoziție de Beneficiar.
Din partea prestatorului a fost desemnata o echipa de implementare care a menținut legătura cu Autoritatea Contractantă, a răspuns în mod operativ tuturor solicitărilor din partea acesteia si a fost prezenta la locatia de desfasurare a atelierelor.