ORGANIZAREA A PATRU REUNIUNI ALE PLATFORMEI ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE, MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, ADMINISTRATIEI SI DEZVOLTARII

In perioada 20 iunie 2019 – 11.03.2020, au fost organizate 4 evenimente,  reuniuni ale Platformei administrației publice locale, pentru implementarea proiectului „Consolidarea sistemelor de integritate – cea mai bună strategie de prevenire a corupției în administrația publică” – cod SIPOCA 61 alaturi de Ministerul Lucrarilor Publice, Administratiei si Dezvoltarii.

Reuniunile, cu durata a 1 zi fiecare, au fost organizate în București în: 20 iunie 2019, 26.11.2019, 27.11.2019, 11.03.2020, participand peste 100 de persoane.

Pentru aceste reuniuni, Avangarde Events a asigurat managementul evenimentelor si toate serviciile de organizare evenimnete. Sălile de conferință au avut o capacitate de minimum 60 persoane, configurație “teatru”, prezidiu vizibil din toate unghiurile sălii, iluminate, climatizate corespunzător, curate, dotate cu echipamentele necesare. Pentru toate evenimentele, la intrarea în sala, a fost organizat un spațiu pentru recepție, pentru înregistrarea participanților si distribuirea materialelor informative. La fiecare sesiune de instruire, din partea prestatorului, au fost alocate 4 persoane pentru primirea participanților, înregistrarea acestora si distribuirea materialelor informative.Pentru toți participanții la cele patru evenimente s-au asigurat ecusoane cu numele acestora și suporți din plastic (călăreți) pentru persoanele de la prezidiu.

Pentru cele 4  platforme de lucru desfășurate pe parcursul o  zi fiecare, Avangarde Events a asigurat serviciile de masa 2 pauze de lucru pe zi și prânz pentru toți participanții și cină, pentru persoanele cazate. S-a asigurat câte o noapte de  cazare în camere single sau duble în regim single, cu mic dejun inclus, pentru un număr de peste 30 de persoane. De asemenea, s-a asigurat si decontarea cheltuielilor de transport dus-întors pentru participanții care au solicitat acest lucru.

« 1 de 13 »