ORGANIZAREA A DOUA SESIUNI DE INSTRUIRE A MANAGERILOR DE CALIATATE,PERIOADA 25 MARTIE- 5 APRILIE 2019, MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE, ADMINISTARTIEI PUBLICE SI FONDURILOR EUROPENE
În perioada 25 martie – 5 Aprilie 2019 , SC AVANGARDE BUSINESS GROUP SRL a organizat doua sesiuni de instruire a managerilor de calitate, in cadrul proiectului „ Calitate, standarde, performanta- premisele unui management eficient la nivelul Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene” – cod SIPOCA 47.
În vederea realizării acestei activități, Avangarde Events a asigurat:
- o sala de conferințe cu toate dotarile incluse;
- un dejun de lucru pentru persoanele participante;
- 2 pauze de lucru;
- servicii de multiplicare materiale.
Fiecare sesiune de instruire s-a desfasurat pe parcursul a 3 zile, la fiecare sesiune participand 25 persoane, in București.
Pentru cele două sesiuni de instruire desfășurate pe parcursul a trei zile fiecare, Avangarde Events a asigurat cate 2 pauze de lucru pe zi pentru cei 25 de participanți, asigurand un total de 300 pauze de cafea. De asemenea, Prestatorul a asigurat cate 1 dejun de lucru pe zi pentru cei 50 de participanți, astfel un total de 150 pranzuri, meniul servit fiind ales de către MDRAP din meniurile propuse de către prestator.
Alte atribuții realizate de Avangarde Events au fost:
- asigurarea multiplicării materialelor ce au fost utilizate in cadrul sesiunilor de lucru, asamblarea mapelor si distribuirea acestora;
- asigurarea transportului materialelor ce au fost distribuite la sesiune de instruire;
- întocmirea listelor de prezenta, conform detaliilor primite de la autoritatea contractanta;
- marcarea sălilor pentru localizarea cu ușurința a acestora de către participanți;
- asigurarea parcării gratuite pentru participanți.
Din partea prestatorului a fost desemnata o echipa de implementare care a menținut legătura cu Autoritatea Contractantă, a răspuns în mod operativ tuturor solicitărilor din partea acesteia si a fost prezenta la locatia de desfasurare a sesiunilor.